Pinjam Duit Dengan Datin 2023 (Tak Perlu Pinjaman Berlesen)


Kau jangan nak macam-macam. Kau ingat kau boleh pinjam duit dengan datin, dengan ‘jual badan’ kau? Teruk sangat fantasi kau. Berpijaklah di bumi yang nyata. Agama pun mengharamkan perkara sedemikian. Astaghfirullahaladzim. Kau kena istighfar. Mengucaplah.

Tapi aku boleh kongsikan cara untuk rapat dengan golongan VIP, bukan setakat datin sahaja.

Cara Pinjam Duit Dengan Datin

1. Tukar cara pemakaian sebelum kenal datin

Ini adalah personaliti. Kau kena ubah personaliti kau terlebih dahulu supaya satu level dengan datin.

Kalau kau setakat pakai T-shirt dengan jeans buruk sambil pakai kasut koyak, memanglah dia tak akan layan. Kau kena tingkatkan lagi penampilan diri kau supaya kemas.

Aku tak kata dengan berpakaian kemas begini, kau adalah seorang scammer yang nampak profesional. Cuma fikir logiklah. Kalau kau berpakaian biasa-biasa, macam mana nak dekati orang yang high level?

 

2. Belajar cara komunikasi sebelum meminjam

Cara pemakaian sahaja tidak cukup. Kau kena pandai bercakap dengan bahasa-bahasa orang-orang kenamaan dan VIP. Kalau kau dengan bahasa rempit kau siang dan malam, memang tak akan dapatlah.

Kau perlu cakap Bahasa Inggeris dengan fasih. Kalau perlu, kau kena berbahasa dengan panggilan “I” dan “You”. Dengar macam geli. Tapi itulah hakikatnya.

 

3. Kenal-kenal dengan dato’, suami datin

Kau perlu dapat kepercayaan dari dato’ terlebih dahulu. Kalau dato’ percaya dengan kau, mudah untuk kau dekati datin. Logik si datin itu mudah. Kalau dato’ percaya kau, mestilah kau orang yang baik dan boleh dipercayai.

 

4. Kenal-kenal dengan anak-anak dan menantu datin

Biasanya, datin adalah seorang perempuan yang berumur. Anak-anak pun dah besar-besar. Siap ada yang dah bermenantu.

Jadi, sebelum kau terus pinjam dengan datin dengan muka tak malu, lebih baik kau berbaik-baik dengan ahli keluarga dia dahulu. Kalau dah selesa dengan mereka, datin akan impress dengan cara kau melayan keluarga dia.

 

Berapa Banyak Boleh Pinjam Dengan Datin?

Amaun yang boleh dipinjam dengan datin mungkin tidak sama kerana kemampuan datin juga berbeza-beza. Ada datin yang tidak kisah sangat dan mampu membiayai kau sehingga beribu-ribu ringgit.

Untuk mengelakkan salah faham, aku cadangkan kau pinjam sahaja amaun bawah RM1,000. Kalau bawah seribu, tidak nampak banyak dan mudah untuk datin beri tanpa banyak soal. Janganlah sampai RM2000, RM3000, RM4000 atau RM5000.

Antara amaun yang aku cadangkan ialah:

 

Siapa Datin Selebriti Yang Mungkin Kau Boleh Cuba Pinjam Duit?

Aku tahu, kau berkira-kira untuk dapatkan pinjaman peribadi daripada datin selebriti yang terkenal di media sosial. Mungkin ada nama datin kau kenal dan ada yang tidak.

Antara nama-nama datin yang kau boleh cuba dapatkan bantuan ialah:

  • Dato Vida
  • Datin Shahida
  • Datin Elvina
  • Datin Alyah
  • Datin Maria
  • Datin Almy Nadia
  • Datin Fatimah Ismail
  • Datin Paduka Eina Azman
  • Datin Sri Manimala
  • Datin Sri Ezzan

 

Akhir kata

Kau mesti perasan bahawa apa yang aku tulis tentang cara untuk pinjam duit dengan datin itu macam tak masuk akal. Ini kerana kau perlu ubah penampilan, cari berkomunikasi dan tukar gaya hidup secara total.

Benar, tepat sekali jangkaan kau.

Perkara utama yang aku nak tekankan di sini ialah kau perlu masuk circle datin sebelum boleh pinjam duit datin.

Tapi kalau kau nak masuk circle datin sebab semata-mata nak pinjam duit, memang teruklah perangai kau. Kau memang layak digelar scammer yang nampak baik dari luaran, tapi hati hitam.

Apalah salahnya kau ubah penampilan dan gaya hidup kau untuk diri sendiri. Tak perlu menukar gaya hidup untuk scam orang lain. Masih belum terlambat untuk kau berubah.

Terakhir, aku cuma nak beritahu bahawa kalau kau pinjam duit dengan datin, risikonya adalah lebih rendah daripada pinjaman wang berlesen. Ini kerana ia lebih kepada pinjaman peribadi; iaitu bantuan kewangan orang perseorangan kepada individu tanpa apa-apa faedah.

Pandai-pandailah uruskan kewangan.

Semoga dapat apa yang dihajatkan.

Semoga bermanfaat.


Artikel Kewangan Terkini

10 thoughts on “Pinjam Duit Dengan Datin 2023 (Tak Perlu Pinjaman Berlesen)”

  1. Asalamualaikum… kepada yang sudi membaca sudi mendengar sudi menolong…

    Saya tak tau bagaimana nak bagitau lebih terperinci di sini, nampak tak elok. Tapi kalau jumpa, call, whatsapp, tentu saya akan beritahu semua A-Z tentang apa yg berlaku.

    I sudah dalam tahap terdesak sampai tak tahu apa nak buat, hampir putus asa tapi setiap kali memandang anak perempuan yg baru 2 tahun 6 bulan, saya teruskan kehidupan.

    Saya betul2 memerlukan pertolongan kewangan. Memohon pada sesiapa yg sudi menolong.

    Yg terdesak,
    Rita
    013-7372576

    Reply
  2. sy ni pekrje ladang..sy dh byk bt loan tp sy gaji cash sush nk bg.sy perlukn 2000 tp sy cme bolh byr ansuran..sy jgk perluk n untukrawatan peeubatan ayh sy..sy tak tahu mn lg nk mgadu..sy pn xtahu ad ke tidak yg sudi membantu sy..hakikatnyr dunia skrg nk pinjm duit sush untuk org pcya..tp untuk seandainye ad yg sudi bantu sy..sy pasti hanye allah yg berhak mblasan kebaikan nye…

    Reply
  3. Saya pun perlukan duit sekarang ini nak beli barang kperluan saya dan anak saya..saya belum dapat kerja lagi myara saya dan anak saya saya cuma perlukan RM300 cukup yang sudi mbantu

    0147891622 whatsapp

    Reply
  4. Assalamualaikum sy malu nak cerita panjang2 , tapi skrg mmg terdesak nak guna duit banyak bil yang tertunggak, skurangnya dpt buat penjadualan semula, dulu saya sakit berkaitan depression sampai saya takde tenaga nak berbuat kerja , mohon maaf kalau bicaranya agak sensitif sy harap ada yang boleh bantu saya , dan saya rasa berharap sangat ada insan mulia yang boleh bantu saya bangkitkan semangat saya tingkatkan ekonomi keluarga saya

    Reply

Leave a Comment